God Jul!

Ikväll blir det att åka hem till papsen men Daniel och spela bingolotto! :)
Har blivit lite av en tradition när det nu är 3 året i rad.
Ska hämta Daniel vid 7, innan det hade jag tänkt handla lite smått och gott tills ikväll.
Hoppas jag vinner en slant :) Det skulle jag verkligen behöva nu.
Men, jag brukar inte ha så tur i spel, men det visar sig ikväll "peppar, peppar, ta i trä".

Jag har nyss duschat och ska väl nu strax gå ner och göra mig i ordning, så
jag hinner till Ica MAXI innan jag ska hämta Daniel, är nog bäst att åka i tid skulle
jag tro, det är säkert en hel del ute och julhandlar nu i sista sekunden!
Hoppas bara inte det är väääärldens kö.

Imorgon är det Julafton, då bär det av till Moster Anne-Marie, hennes tur i år :)
Massa god mat och trevligt sällskap med släkten, jag längtar!

GOD JUL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0