Design

Jag vill göra om designen på min blogg men jag vet inte
riktigt hur jag ska ha. Jag ville inte ha den rosa något mer,
som ni ser har jag bytt till en annan, men bara tillfälligt.
Måste ordna det hemma, men sitter så sällan vid datorn när
jag väl är hemma. Är oftast ute och flänger med Sandra
(http://sandrasnyheter.blogg.se/) tycker jag. Det är roligare! :D
Hihi, där fick du dig en länk också, inte för att du kommer få
så många fler läsare men endå? :) Tanken som räknas! ;)

Här står jag i kassan och ska ha lunch om 5 minuter.
Är egentligen inte så speciellt hungrig. Hm, lite konstigt för att
vara jag. Brukar kännas som att jag ska svälta ihjäl vid den här
tiden annars, då går jag och kollar på klockan hela tiden.
Inte idag, men det ska bli gott med käk!

Jag vill ha fler läsare. Hur gör man? Något tips, någon?

Krubb nu!
Tjenamors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0