Glader

Idag har jag fått ett glatt besked, så jag är på bra humör. :)

Jag slutar jobbet snart, då blir det raka vägen till Maserhallen.
Jag måste ta tag i träningen nu, annars står jag och betalar
kortet helt i onödan + att jag inte kommer att se några förändringar
åt det bättre hållet utan snarare åt det sämre. Ska försöka sluta vara
så slö och tänka; "jag tar det imorgon". Nu jäklar!
Hoppas jag kan hålla det här nu också då! :)

Efter träningen blir det att pysa hem till Daniel.
Det är onsdag och vi ska se på Efterlyst. :D


Snart är det helg också, redan onsdag. Halva jobbveckan har
redan gått. Nu går det undan. Då tycker jag att våren kan skynda
på att komma också så det blir lite varmt någon gång, Då slipper
man klä sig så mycket så man ser ut som en eskimå när man
ska utanför dörren. Ja, våren, du är välkommen, jag längtar efter dig!

Tjillevippen / Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0