Trevlig Helg

Äntligen fredag!

Tänk att få fixa och trixa med en lägenhet nu, få flytta in sina möbler
och möblera, sätta upp gardiner, fixa blommor i fönstren, sätta upp
lampor och allt sånt där skoj. Vad roligt det skulle vara! 
Men jag får vänta lite till..... Jag är lite avundsjuk på dig Sandra! :)

Helgen kommer som vanligt tillbringas med Daniel.
Vi har inget planerat vad jag kommer ihåg, men det dyker väl alltid
upp något roligt man kan göra. Annars är det skönt att lata sig bara
när det är helg! :) Man måste liksom inte göra något.

Var och hälsade på Daniel, Eleonor och Arve igår efter jobbet.
Jag är nog faster till den finaste pojken som finns. Vet att jag sagt
det förut men det tåls att säga igen, och tro mig, ni kommer få höra
det fler gånger, för det är precis så det är. :)
Arve är världens finaste!

/Stolt Faster Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0