Besviken, och arg?

Ja, att man kan vara så oärlig? Varför inte bara säga sanningen på en gång?
Jag hade kunnat tagit det! Men jag tar inte att man står och ljuger mig rakt upp i
ansiktet, när jag till och med i frågasätter om vissa saker är sanna..
Jag förstår verkligen varför så många lämnar er, ni kör med dålig stil! Om jag
bara fick  chansen, och vågade säga det åt er, så lovar jag att jag hade gjort det !
Så här gör man inte. Det värsta är nästan inte att det blev som det blev, utan det
värsta var att ni var så oärliga!! Vad gjorde jag för fel? Var det för jobbigt för er
att berätta det för mig? När ni ringer har jag bara lust att säga vad jag tycker,
men jag vet att det inte går.......

Jag är besviken, och arg..
Fast jag är nog mest besviken.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0