Blaha

Blaha Blaha... Har inte så mycket att skriva här nu känner jag..

Jag kan  ju uppdatera med att jag har köpt en soffa nu till lägenheten..
Köpte den på Kid Hemtextil :) Det var en 3-sits så får väl köpa någon fåtölj..
Jag skulle ju haft kort att lägga in på den, men det har jag inte nu...
Ni får se bilder på lägenheten sen när jag har flyttat in i stället!

Och kanske ska säga att jag inte är helt arbetslös än.
Jag fick lite jobb på apoteket i Säter. Iallafall till sista februari!
Så det känns lite lugnare, det här ska jag nog klara av !

Idag kommer Daniel hem också! Wiiiie! Haha! Han har varit iväg
på kryssning han, hela helgen. Äntligen kommer han hem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0