Söndag

Helgen är redan slut, den tar alltid slut lika fort..

Jag och Daniel hade myskväll igår, vi åt tacos och hyrde 3 filmer..
Den första var grymt bra, den andra var bra och den tredje var helt värdelös.
Den tredje skulle vara "årets bästa skräckfilm", det kan jag ju inte hålla med om.
Kanske inte den dåligaste jag sett heller, men vissa scener kunde man bara
skratta åt.. Haha!

Idag har vi ätit mat här hos mamma, var bjudna hit till kl 15.
Det var Jag, min Daniel, Mamma, Billy, Johan, Daniel, Eleonor, Bebisen,
Mormor och Morfar. Det bjöds på Potatisgratäng och Tjälknöl. Gött! :D

Här kommer lite nya bilder på Bebisen !
Namnet är inte riktigt bestämt än...


Han har det bra i pappas famn..


Morfar och Mormor..


Sova lite.. Är han inte underbar?


Åka hem..




Jag ska försöka bli lite bättre att uppdatera här..

Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0