Gott&Blandat

Igår kom älsklingen hem från sin kryssning till Helsingfors!
Jag hämtade grabbarna grus på buss-stationen och skjutsade dom hem,
sen åkte jag och Daniel hem till honom så han fick packa upp alla saker.
Sen bar det av till Gagnef och fixade lite saker och hälsade på..

Daniel hade köpt en present till mig! (A)
Det var en Absolut Vodka Original flaska, med ett hölje
utanpå som var klätt i röda paljetter! Skitsnygg ! :)
Den ska jag ha i mitt vitrinskåp sen! Tack söt!

Sen åkte jag och hängde med Säändrish,
vi hade en del att snacka om. Haha! Det har vi nog jämt...
Men det var nog behövligt för oss båda att få snacka ur
oss lite irritation eller ska jag säga "aggretion"? Hahaha!
Du och jag mot världen min vän !


Nu är namnet bestämt också.. Gullungen ska heta Arve!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0