I'm back

Hej gott folk.

Nu har jag varit borta från bloggen alldeles för länge, ni har säkert tröttnat för längesen :P
Men nu har jag äntligen fått hit en dator och ordnat internet, tack vare mina underbara bröder!

Livet ser väl kanske lite annorlunda ut sen sist jag skrev, jag är nu mer helt arbetslös.
Försöker söka jobb, men det låter ju alltid lika "vi har inget just nu, men vi sparar ditt cv om
det skulle dyka upp något, om du då verkar intressant". Jag hoppas väl, men just nu ser det mörkt ut på jobbfronten.

Imorgon (idag), börjar mitt och marias nya "hälsoliv". Till att börja med minst en timmes promenad per dag. Sen får man väl kanske vänja sig vid det först, och sen lägga om kosten. Har kommit till den gräns att jag är så trött på mitt lata, arbetslösa liv. Jag måste rycka upp mig nu! :)

Ha det så bra så länge, så lovar jag att bli bättre att skriva här.
(Den har ni hört mer än en gång.)

Puss hej, leverpastej.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0